האדמו"ר לחתן: "מקווים שהדור הזה יעלה לרגל ויקריב קרבן פסח"

נתי קאליש No Comments on האדמו"ר לחתן: "מקווים שהדור הזה יעלה לרגל ויקריב קרבן פסח"

בליל שישי התקיימה שמחת החתונה לנכדתו של האדמו"ר מאמשינוב באולמי אחוזת פרידמן באשדוד. המוני חסידים הגיעו לשמחה, והאדמו"ר הסביר לחתן על מהי השמחה של החתונה וגם התייחס לגאולה | "קול חי" עם הציטוטים המלאים

צילום: שלומי כהן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליל שישי התקיימה שמחת החתונה לנכדתו של האדמו"ר מאמשינוב, בת לחתנו הרב אברהם מנחם לוין, באולמי אחוזת פרידמן באשדוד. המוני חסידים הגיעו להשתתף בשמחה הגדולה עד השעות הקטנות של הלילה.

לאחר הריקודים, האדמו"ר פנה לחתן והסביר לו על עניין השמחה בחתונה: "מה ששאלת מקודם על מה לשמוח" אמר הרבי, "האמת היא, ששמחת נישואין פועלת את הבסיס, את השורש ואת היסוד להעמדת הדור היהודי הבא, ומקווים שזה יהיה דור שיזכה באמת לעלות לרגל ולהקריב קרבן פסח, ויוכל לקבל את ההשפעה של תורה שריבונו של עולם ישפיע ע"י מלך המשיח".

"ברמב"ם (הל' תשובה פ"ט ה"ב) כתוב הרי" הוסיף האדמו"ר לחתן הטרי, "שהוא יהיה גדול בחכמה משלמה המלך, וקרוב למשה רבנו בדרגה ובכח של נבואה , זה אומר שזה דבר שצריך לעורר שמחה".

"אתה מקים הרי בסיס יסוד ומקום שיוקם באמת הדור היהודי הבא באופן טוב באופן נכון ובאופן נקי" אמר האדמו"ר לחתן, "ומקווים באמת שזה יהיה דור שיזכה שיקויים בו מה שהרבש"ע רוצה מכל מציאות העולם הזה".

 



0 תגובות